چه درمان مفید برای کنترل PKD است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کنترل PKD است

چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟ به رک و پوست کنده، PKD نمی توانید کاملا درمان کرد، اما می توان آن را به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود.
چرا PKD قابل درمان نیست؟
PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است، هیچ راهی برای تغییر ژن در روز ما وجود دارد، بنابراین هیچ درمان می تواند این بیماری کاملا درمان وجود دارد.
چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟
داغ فشرده درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش عروق خونی، افزایش سرعت گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد. آن را به تکثیر سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که داغ فشرده درمان می PKD خوبی با مهار و کاهش رشد کیست را کنترل کنید. اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: